شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین  مقامی معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان

حوزه/ معاون فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان در مراسم تقدیر از اساتید برتر مرکز مهارت‌های آموزی این حوزه، ابراز کرد: فعالیت‌های اجرایی باید به مدارس منتقل و پایگاه مهارتی شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی مقامی در مراسم تقدیر از اساتید برتر مرکز مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان، بیان کرد: با توجه به تأکیدات حجت الاسلام و المسلمین سیدمصباح عاملی، مدیر این حوزه، طلاب باید در چهار عرصه‌ی دانشی، بینشی، ارزشی و معرفتی رشد لازم را پیدا کنند تا بتوانند طلبه اثربخش در جامعه باشند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان بابیان اینکه فراگیری مهارت‌ها، لازمه‌ی فعالیت‌های اجتماعی طلاب است که رهبر معظم انقلاب نیز آن را طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، تأکید کردند، افزود: در برنامه‌های پیش رو، آموزش مهارت‌های طلاب، جدی‌تر پیگیری خواهد شد و مجموعه خدمات مهارتی به لحاظ کمی و کیفی در ساختارهای جدید، با توسعه قابل‌توجهی ارتقا می‌یابد.

حجت‌الاسلام مقامی به پیگیری در خصوص ثبت اسامی اساتید مرکز مشاوره و مهارت‌های این حوزه و سابقه‌ی آن‌ها اشاره و ابراز کرد: آنچه در فعالیت‌های ستادی باید انجام شود، برنامه‌ریزی کلان و ساماندهی اجرای آن است و همه مدارس علمیه خراسان باید پایگاه‌های مهارتی شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های تحولی پیش رو، راه‌اندازی مرکز آموزش مهارت‌ها در دو استان خراسان جنوبی و شمالی می‌باشد که به‌زودی خبرهای خوبی نسبت به آن‌ها، انعکاس خواهد یافت.

در این جلسه، از حجت‌الاسلام مهندس دوراندیش، مربی فناوری اطلاعات و خانم شادکام پور، مربی طراحی دوخت به خاطر همراهی شایسته با مرکز آموزش در ارائه خدمات آموزشی به طلاب و خانواده‌های  و عموم شهروندان، به‌خصوص در عرصه آموزش مجازی آنلاین و آفلاین تقدیر شد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha