پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نخستین نماز جمعه سمنان به امامت حجت الاسلام والمسلمین مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نباید برخی حرکت‌های جهادی دولت و سفرهای استانی را پوپولیستی و نمایشی بخوانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: حرکت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به سوی محرومان و سفر به استان های آسیب دیده نمایشی نیست و از روی جهادی بودن دولت است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مدیران نباید به خاطر اینکه تغییر می کنند کار مردم را به حال خود رها کنند و امیدواریم در تغییر استانداران و فرمانداران تسریع شود. 

وی با اشاره به نشستی که با جوانان پویا و نخبه استان سمنان و شنیدن صحبت های آنها داشت، افزود: این نشست بدون حضور مسئولان بود، اما در آینده باید مدیران با حضور در این جلسات نظرهای جوانان را بشنوند و به تاکید مقام معظم رهبری از ظرفیت آنها بیشتر استفاده کنند.

مطیعی تاکید کرد: مطالبه گری جوانان باید محرک فعالیت ها باشد، اما نباید به دور از اخلاق صورت پذیرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به ابتکار سیدحسن نصرالله و ارسال سوخت که از سوی ایران انجام شد بیان کرد: فرستادن سوخت به لبنان دور زدن تحریم نبود بلکه منافع اقتصادی داشت و آمریکا را به حوزه انفعال برد. 

وی با اشاره به رویدادهای اخیر افغانستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی حرکات طالبان را رصد می کند و مردم مسلمان افغانستان برای ایران مهم هستند.

خطیب جمعه سمنان در پاسخ به عده ای که می‌گویند چرا همانطور که در مقابل داعش ایستادید، در مقابل طالبان نمی ایستید، گفت: با آنکه موضع ما روشن است ولی هنوز آنان که بلندگوی آمریکا و غرب هستند را درک نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha