شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گروهک های ضدانقلاب جنایت های بسیاری علیه مردم کردستان مرتکب شدند که هیچ وقت قابل گذشت نیست.

ماموستا فایق رستمی؛ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هفته دفاع مقدس از ارزش معنوی بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم غیور کردستان که جزو استان های مرزی کشور هستند، شاید بسیار پیش تر از آغاز جنگ تحمیلی طعم جنگ و صدای تانک و توپ را شنیده باشند، زیرا قبل از تهاجم نظامی رژیم بعث صدام، گروهک های ضدانقلاب به دنبال جدایی طلبی بودند و در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی جنایت های بسیاری علیه مردم این دیار مرتکب شدند که هیچ وقت قابل گذشت نیست.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه جنگ به نوعی حقانیت جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کرد، بیان کرد: با شروع جنگ هشت ساله تحمیلی از سوی رژیم بعث صدام علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی و از سوی دیگر حمایت های مستقیم و غیرمستقیم کشورهای غربی ـ عربی برای ساقط کردن این نظام الهی و در مقابل شکست تمام توطئه ها، پوشالی بودن قدرت ابرقدرت های جهانی در بر همه هویدا شد.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه کردستان در راه دفاع از انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: با وجود اینکه سالیان زیادی از دوران دفاع مقدس می گذرد بازهم شاهدیم که هنوز عوامل نفاق و گروهک های تروریستی در مرزهای استان دست به جنایت هایی می زنند و جوانان عزیز ایران زمین را به خاک و خون کشیده اند و در مقابل این جنایت ها شاهد سکوت مدعیان حقوق بشر هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مسئولان قدردان مرزداری مردمان کردستان باشند و اجازه ندهند که مشکلات اقتصادی و معیشتی بر روی این دلیرمردان بیش از این فشار وارد کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha