دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 977586
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان گفت: در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس پرچم‌های گلزار شهدا در سراسر کاشان با اعتباری بالغ بر ٤٠٠ میلیون ریال و طی آئینی معنوی و خاص تعویض می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، غلامعلی ساران در گفتگو با خبرنگاران  ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: هم‌اکنون شاهد آن هستیم جوانان با ایثار و از خودگذشتگی در مرزهای این سرزمین و کادر درمان در راه خدمت و دفاع از سلامت مردم از کشور دفاع می کنند.
وی افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس امسال گلزار شهدا با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا شامل مهمانی لاله ها همراه با غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهداء، آئین تعویض و رونمایی پرچم گلزارهای شهدای شهرستان، تبلیغات محیطی، دیدار و تماس تلفنی با خانواده شهدا و ایثارگران، طرح گلستان‌گردی شهدا و تبلیغات فضای مجازی است.
ساران خاطرنشان کرد: دارالمومنین کاشان که جوانانش در طول هشت سال دفاع مقدس حضور پر رنگی در جبهه‌ها داشتند، نزدیک به ۱۸۰۰ شهید تقدیم کرده است و این شهرستان سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان در پایان گفت: در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس پرچم‌های گلزار شهدا در سراسر کاشان با اعتباری بالغ بر ٤٠٠ میلیون ریال و طی آئینی معنوی و خاص تعویض می شود.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha