جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، از برگزاری مراسم اربعین حسینی در ۲۳ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، از برگزاری مراسم اربعین سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  در ۲۳ بقعه متبرکه این استان خبر داد و گفت: این برنامه ها امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت حضوری(با رعایت پروتکل های بهداشتی)و همچنین در فضای مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در ۲۳ بقعه متبرکه لرستان مراسم عزاداری اربعین حسینی شامل سخنرانی حوزویان، پیرامون اهداف نهضت امام حسین(ع)، لزوم تبیین و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب خواهد و همچنین مداحی خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان همچنین در ادامه اظهار کرد: امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش آمار زائران عتبات عالیات، موکب های سازمان اوقاف نیز به صورت تجمیع چند استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان با اشاره به اینکه امسال نیز موکب سازمان اوقاف با همکاری ادارات اوقاف استان های قم، مازندران،آذربایجان شرقی،زنجان و لرستان در سامرا بر پا خواهد شد خاطر نشان کرد: این موکب از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهرماه از محل موقوفات مرتبط با عزاداری امام حسین(ع) و کمک خیران به زائران خدمات رسانی لازم را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha