دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: رئیس جمهور دولت سیزدهم اولین سفر استانی خود را به خوزستان اختصاص داد و همه دیدند که بدون هیچ گونه تشریفاتی در بین مردم حاضر شد و به مشکلات و سخنان آنان گوش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، امروز در جمع طلاب بسیجی و فعالان گروه های جهادی شهرستان بیجار، اظهار کرد: مهمترین اصول برای زمامدار جامعه اسلامی داشتن عدالت، علم، تقوا و روحیه مردمی است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به سفرهای اخیر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به برخی استان های کشور، بیان کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم اولین سفر استانی خود را به خوزستان اختصاص داد و همه دیدند که بدون هیچ گونه تشریفاتی در بین مردم این خطه حاضر شد و بدون هیچ واسطه ای به مشکلات مردم و سخنان آنان گوش داد که این می تواند نقطه امیدی برای دولت کنونی باشد.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان افزود: بی شک حل مشکلات در جامعه زمانی محقق می شود که بین مردم و مسئول فاصله و دیواری نباشد و معضلات به صورت کامل و بدون واسطه به مدیر منتقل شود کاری که اکنون حجت الاسلام و المسلمین رئیسی انجام می دهد و این کار بسیار ستودنی و اسلامی است.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: مردم زمانی می بینند که رئیس جمهور به راحتی هرچه تمام در میان آنان حاضر می شود و به سخنان و دردهای آنها گوش می دهد از یک سو به آینده کشور امیدوار می شوند و از سوی دیگر بسیاری از تبلیغات مسموم دشمنان خنثی می گردد که در هر صورت هر دو مورد برای نظام اسلامی ما مایه برکت و برای دشمنان مایه سرشکستگی است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با رویه دولت سیزدهم، چینش کابینه و از همه مهمتر نگاه مردمی، انقلابی و تحولگرای حجت الاسلام و المسلمین رئیسی می توان به اصلاح وضعیت نابسامانی که در سال های اخیر توسط برخی از دولتمردان سابق در کشور ایجاد شده است، بسیار امیدوار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha