پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 978029
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
برقراری

حوزه/ امام جمعه ملایر با اشاره به فعالیت ۹ مدرسه علمیه در سطح شهرستان ملایر، گفت: فعالیت این تعداد مدرسه علمیه آن‌هم در یک شهرستان، در کشور بی‌نظیر است و موفقیت‌های کسب شده را مدیون وحدت و تلاش حاکم در بین اساتید و مدیران حوزه‌های شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام‌ محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر، عصر امروز در نشست ائمه جمعه، مدیران مدارس و طلاب ملایری با استاندار همدان، با اشاره به اتحاد و همدلی مسئولین شهرستان، اظهار داشت: علی‌رغم اختلاف‌نظرها و سلایق، اتحاد خوبی در میان مسئولین شهرستان ملایر برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد که باید شکرگزار آن باشیم.

وی با بیان اینکه باید به مسائل فرهنگی به صورت ویژه بها داده شود، خاطر نشان کرد: بحث فرهنگ و مسائل پیش روی آن مهم‌ترین دغدغه در شهرستان است که دسترسی به اهداف موجود در این حوزه، همکاری همه مسئولین را طلب می‌کند.

امام‌جمعه ملایر با تاکید بر اینکه حل این مسائل نیازمند اقدامی جدی است، گفت: صرفاً با بیان موضوعات و دغدغه‌ها در شورای فرهنگ عمومی و یا شورای امربه‌معروف، مشکلات حل نمی‌شود، بلکه نیازمند قانونمند شدن آن و اقدامی اساسی هستیم.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر دارای ظرفیت‌های بالای اقتصادی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: با وجود آنکه ملایر در حوزه انگور و مُنبّت جهانی شده، اما صنایع تکمیلی خلأ بزرگی در این دو محصول است و باید برای رفع این مشکل چاره ای اندیشید.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه ۹ مدرسه علمیه در سطح شهرستان ملایر در حال فعالیت هستند، گفت: فعالیت این تعداد مدرسه علمیه آن‌هم در یک شهرستان، در کشور بی‌نظیر است و موفقیت‌های کسب شده را مدیون وحدت و تلاش حاکم در بین اساتید و مدیران حوزه‌های شهرستان هستیم.

وی افزود: البته مدارس علمیه شهرستان با مشکلاتی در حوزه عمرانی و جاری روبرو هستند که رفع آن در گرو تخصیص بودجه لازم و حمایت‌های مسئولان است.

امام جمعه ملایر با اشاره به برخی از مشکلات موجود در شهرستان و مناطق اطراف، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که نیازمند اقدام جدی در رابطه با آن هستیم، مشکل مسکن مهر "دژچنار" است که در آن افراد زیادی عضو تعاونی مسکن هستند و برای جلوگیری از ضایع شدن حق مردم باید پیگیری لازم انجام شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha