سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: اولین درسی که کرونا به ما یاد داد این بود که متوجه شویم بسترهای فضای مجازی در کشور آن گونه که برخی از مسئولان مربوطه می گفتند، فراهم نبود.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: در سال های اخیر کرونا علیرغم زیان ها و خسارت های جانی و مالی که برای جهان و کشورمان به دنبال داشت، چند نکته مهم را به ما یادآوری کرد که قابل تأمل است.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: اولین درسی که کرونا به ما یاد داد این بود که متوجه شویم بسترهای فضای مجازی در کشور آن گونه که برخی از مسئولان  مربوطه می گفتند، فراهم نبود.

وی ادامه داد: کرونا نشان داد که در بحث فضای مجازی ضعف های بزرگی داریم که نیازمند برطرف شدن هستند و از سوی دیگر نشان داد که نخبگان این بخش حضور چندان جدی در مدیریت این فضا ندارند. در این میان بیشترین خسارت ها و آسیب ها از ضعف فضای مجازی متوجه مراکز آموزشی شد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بسیاری از دلسوزان به ویژه اساتید حوزوی و دانشگاهی با ابتکار خود از همان روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا، به اهمیت فضای مجازی پی بردند و با ورود به این عرصه، تداوم آموزش ها را در این محیط ادامه دادند. البته نیازمند مدیریت به معنای واقعی در این حوزه هستیم.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: برخی از طلاب به ویژه طلاب پایه اول و جدیدالورود آشنایی خاصی با آموزش مجازی و یا امکانات لازم را ندارند که اگر به این مهم توجه نشود، احتمال عقب ماندن این عزیزان از دروس و تحصیل وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha