جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امضای تفاهم نامه در سیستان بلوچستان

حوزه/تفاهم نامه همکاری بین مدیریت حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان به امضای مسئولان این دو مرکز رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در سیستان و بلوچستان،در راستای تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی و با توجه به اهمیت و ضرورت همکاری در اجرای برنامه های قرآنی،فرهنگی و پژوهشی و با توجه به ظرفیت حوزه های علمیه خواهران استان و همچنین توان بالای سازمان تبلیغات در راستای تقویت هر چه بیشتر تعاملات، تفاهم نامه ای بین مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان  و مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان به امضا رسید.

 حمایت و پشتیبانی همه جانبه از خواهران طلبه در عرصه های فرهنگی و پژوهشی، سازماندهی  و بهره مندی از نیروی انسانی کارآمد و مجرب دو مجموعه، سازماندهی و تعالی سرمایه انسانی دو مجموعه در انجام مأموریت های فرهنگی و تبلیغی، از اهداف این تفاهم نامه عنوان شده است.

 «حمایت و زمینه سازی جهت حضور موثر مبلغات و دانش آموختگان مدارس علمیه استان در اماکن و فرصت های تبلیغی»، «حمایت و زمینه سازی در اعزام گروه های تبلیغی و تشکیل کانون های فرهنگی تبلیغی ویژه خواهران»، «ساماندهی و برگزاری دوره های آموزشی در محورها و موضوعات مختلف ویژه مبلغات و دانش آموختگان مدارس علمیه استان»، «بومی سازی برنامه های فرهنگی و آموزشی بنا بر اقتضائات محلی و بافت فرهنگی استان» و «حمایت و فراهم سازی زمینه حضور فعال خواهران طلبه در مساجد» از دیگر محورهای تفاهم نامه است.

برپایه این گزارش، تفاهم نامه همکاری به امضای حجت الاسلام منصور باقربیک مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و حجت الاسلام مرتضی عرب خالص مدیر حوزه علمیه خواهران استان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha