جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: الحمدلله مردم در کارهای خیر از همدیگر سبقت می‌گیرند و خیرین گرانقدری وجود دارند که در هر عرصه‌ای حضور پیدا می‌کنند و وظیفه ایمانی خود را انجام می‌دهند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در حاشیه حضور در غرفه برنامه شور عاطفه‌ها، اظهار کرد: الحمدلله هرساله در آستانه‌ی آغاز سال تحصیلی همه مردم دغدغه‌ مدرسه و تحصیل دانش‌آموزان را دارند و در میان جامعه ما کسانی هستند که امکانات مالی ضعیفی دارند، برای مردم ما توفیقی است که بتوانند خودشان را با این فضا مرتبط کنند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: وقتی‌ ما به یتیم یا  فقیر رسیدگی می‌کنیم، این طور نیست که در حق او لطف می‌کنیم، بلکه خداوند لطف می‌کند که به ما  توفیقِ یاری‌رسانی به نیازمندان را عطا می‌کند.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: قرآن کریم و روایات دینی، ادبیات اکرام را برای نیازمندان به کار می‌برند، یعنی اصل، کرامت انسانی آنهاست که قرآن فرموده «وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ».

وی تاکید کرد: الحمدلله مردم در کارهای خیر از همدیگر سبقت می‌گیرند و خیرین گرانقدری وجود دارند که در هر عرصه‌ای حضور پیدا می‌کنند و وظیفه ایمانی خود را انجام می‌دهند.

مردم در کارهای خیر از همدیگر سبقت می‌گیرند

انتهای پیام /

مردم در کارهای خیر از همدیگر سبقت می‌گیرند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha