جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: همزمان با اربعین حسینی مراسم پیاده روی حرم تا حرم با عنوان جاماندگان اربعین در امامزادگان تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام فرهاد عابدی، معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز گفت: آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان «همایش پیاده روی حرم تا حرم»  روز اربعین (۵مهر۱۴۰۰) با حضور خانواده های طلاب و روحانیون استان در مسیر آستان مقدس امامزاده سیدجمال(ع) تا امامزاده سیدحمزه (ع) تبریز برگزار می شود.

وی گفت: یکی از اقدامات فرهنگی و مهمی که طی چند سال گذشته به تأسی از پیاده روی اربعین در حال انجام است و مورد توجه مردم قرار گرفته پیاده روی حرم تا حرم در آستان امامزادگان عظیم الشان است.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) در روز اربعین اظهار کرد: اقامه نماز جماعت، مراسم سخنرانی و اطعام از برنامه های این حرکت فرهنگی است.

وی افزود: در این برنامه، از خانواده های شرکت کننده در برنامه ها و پویش های ماه محرم مرکز خدمات حوزه آذربایجان شرقی تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام عابدی خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون می توانند برای ثبت نام به ۳ روش زیر اقدام کنند.

۱) ارسال اطلاعات به کارشناس فرهنگی مرکزخدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی  https://eitaa.com/adminshabake
                             🔸نام ونام خانوادگی
                             🔸کد مرکز خدمات
                             🔸شماره تماس
                              🔸تعداد نفرات شرکت کننده در مراسم 

 ۲) تماس با معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ۳۵۲۳۷۴۱۷-۰۴۱

۳) مراجعه حضوری به مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha