شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج رسانه

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: برخی که به نام انقلابی گری و به برکت شهدا به مسند قدرت تکیه زده اند، اما امروز نسبت به شهدا بی تفاوت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، هادی رضایی ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس احمد بن موسی(ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: در شأن یک شهید نیست تا بر قبر مطهر او به جای مناره آلاچیق گذاشته شود.

وی در ادامه اضافه کرد: برخی که به نام انقلابی گری و و به برکت شهدا به مسند قدرت تکیه زده اند، اما امروز نسبت به شهدا بی تفاوت هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خطاب به مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، عنوان کرد: از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تقاضا داریم تا اطلاعات کسانی که نسبت به شهدا بی تفاوت هستند را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

وی مطالبه گری را یکی از وظایف و رسالت های مهم اصحاب رسانه برشمرد و گفت: وظایف اصحاب رسانه این است که مطالبه گری و جریان سازی کند؛ با هم افزایی قطعا استان فارس ظرفیت رسیدن به قله را دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha