سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 978775
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
عطرافشانی مزارشهدا

حوزه/ در اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مدیران و مسئولان مراکز حوزوی استان تهران، مزار شهدای روحانی غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه در اقدامی مزار شهدای روحانیت را غبارروبی و عطرافشانی کرد.

در این مراسم، حجج اسلام و المسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران، علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص)، بیک زاده معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران و جمعی از اساتید و نخبگان بسیجی حوزه در اولین روز از هفته دفاع مقدس، در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران حاضر و نسبت به شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بخصوص شهدای روحانی ادای احترام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران، در این مراسم با بیان اینکه حضرت علی علیه السلام به عنوان جهادی ترین فرد و بهترین الگو است، بیان کرد: جنس کار طلاب جهادی که بیش از ۲۵۰۰ طلبه هستند از جنس همان مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس است، به طوری که می توان چندین جلد خاطرات این عزیزان را مدون کرد.

مدیر حوزه علمیه تهران اظهار کرد: طلاب هیچ وقت صحنه جهاد را خالی نمی کنند و در هر زمانی به گونه ای می درخشند، ولی آنچه برای طلاب اولویت دارد بحث درس و پژوهش و سلامت معنوی است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha