سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار ذبیح الله مالکی

حوزه/مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از تجلیل و تقدیر از ایثارگران و پیشکسوتان جبهه و جنگ در این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار ذبیح الله مالکی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی های هشت سال دفاع مقدس این بود که در این دوران طولانی مدت نبرد، رزمندگان اسلام اجازه ندادند که هیچ بخشی از خاک مقدس این مملکت از کشور جدا شود و این در حالی بود که در جنگ های گذشته بخش های زیادی از ایران رسما جدا گردیده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دفاع مقدس در این استان، افزود: امسال بیش از ۷۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح کردستان به صورت مجازی و حضوری برگزار می گردد که یکی از آنها تجلیل از ۱۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس این استان خواهد بود.

این مقام نظامی تصریح کرد: البته با توجه به وجود ویروس کرونا در جامعه و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت نمادین از ۴۱ نفر از پیشکسوتان جبهه و جنگ این استان تجلیل به عمل خواهد آمد بدین منظور ۱۱ ستاد استانی برای انجام این برنامه در نظر گرفته شده است.

سردار مالکی در پایان گفت: امسال به خاطر شرایط خاص کرونا، رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در کشور و استان کردستان برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha