جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 979032
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
دفاع مقدس

حوزه/ همزمان با هفته دفاع مقدس ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی ویژه این ایام در استان لرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، مجید سوری، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است گفت: دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس باید به خوبی در جامعه تبیین و تشریح شود.

وی ادامه داد: در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان شجاع و غیور در مقابل دشمنان ایستادند و با غیرت و جانفشانی از کیان اسلام و انقلاب دفاع کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه امسال نیز در هفته دفاع مقدس ۵۰۰ برنامه فرهنگی در مناطق مختلف استان لرستان برگزار می شود خاطر نشان کرد: دیدار پیشکسوتان جهاد و شهادت با نماینده ولی فقیه در لرستان، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان رزمنده، تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان و برگزاری نشست های بصیرتی دفاع مقدس از جمله مهمترین این برنامه ها است.

سوری با بیان اینکه تجلیل از مدافعان سلامت در نیروهای مسلح نیز از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است گفت: برگزاری همایش های روایت گری، نشست تخصصی پدافند غیر عامل، افتتاح یادمان شهدای گمنام معمولان، تجلیل از جوانان و مدال آوران پارالمپیک و المپیک و همایش نقش زنان در دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان است.

وی افتتاح منازل مسکونی برای نیازمندان،  اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم استان، برگزاری همایش نقش عشایر در دفاع مقدس، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری جشنواره یوسف، رونمایی از کتب دفاع مقدس و برگزاری رزمایش کمک های مومنانه را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پایان یادآور شد: سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در امر واکسیناسیون جمعیت استان نیز ۱۵ مرکز واکسیناسیون تجمیعی را ایجاد و راه اندازی کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha