جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، درگذشت رئیس سابق نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی اصفهان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، درگذشت رییس سابق نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی اصفهان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید:

مدیر سابق مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان درگذشت + زندگی نامه

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم عامل، استاد برجسته حوزه علمیه اصفهان و مدیر اسبق مدرسه علمیه جده بزرگ و رییس سابق نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی اصفهان، جانباز هشت سال دفاع مقدس استاد مجید مهدوی موجب تألم و غم اندوه بسیار شده است.

عالم پارسا و صبور استاد مجید مهدوی که در فقه و اصول، فلسفه و منطق، کلام و عقاید از جمله اساتید برجسته حوزه علمیه اصفهان بود و شاگردان بسیاری را تحت تعلیم و تربیت خود به مراتب عالی علمی و فکری رسانده است، عمر گرانمایه خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه کرد.

از جانبازی و رشادت در دفاع مقدس تا تلاش خستگی ناپذیر علمی و تجلی علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام در عمل و انتقال این معارف به طلاب حوزه علمیه، همگی برگ درخشانی در کارنامه این استاد فقید حوزه علمیه اصفهان است.

بی شک نام استاد مجید مهدوی در تاریخ حوزه علمیه اصفهان ماندگار خواهد بود و شاگردان توانمند و ارزشمندی که توسط این عالم برجسته و صاحب نظر تربیت شدند نام بزرگ استاد خود را زنده نگاه خواهند داشت.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، درگذشت این عالم عامل گرانقدر و این استاد وزین حوزه علمیه اصفهان را به ساحت مقدس امام زمان(عج) بیت داغدار این عالم فقید، شاگردان و حوزه علمیه اصفهان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان طلب علو درجات را دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha