جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علوی

حوزه / هفته دفاع مقدس ، فرصت نورانی و مغتنمی است تا دلدادگان کوی رشادت و بصیرت یک بار دیگر عهد و پیمان خویش را با خونین جامگان میدان جهاد و شهادت تازه کنند.

حجت الاسلام سیدحسین علوی  امام جمعه نوش آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: در این ایام یک بار دیگر خاطره امام شهداء بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان گرامی داشته می شود.

امام جمعه نوش آباد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، فرصت نورانی و مغتنمی است تا دلدادگان کوی رشادت و بصیرت یک بار دیگر عهد و پیمان خویش را با خونین جامگان میدان جهاد و شهادت تازه کنند.

وی تصریح کرد : در هفته دفاع مقدس، میثاق خویش را با خلف صالح آن عارف و اصل، فرمانده دلهای ولایی  امام خامنه ای(مدظله العالی) مستحکم می نماییم.

حجت الاسلام علوی، به نقش شهدا در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ناکام  نمودن نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت: شهداء مردان مردی از تبار حرّیت و آزادگی  بودند که در حرم خانۀ دلشان جز محبت حضرت رب العزه و الجلال چیز دیگری راه نداشت.

وی، با بیان اینکه نهایت آرزو ی شهدا در عمر غالبا کوتاه امّا پر برکتشان کسب رضایت حضرت محبوب بود که عارفانه و عاشقانه سالک و رهرو راه پرافتخار جهاد و شهادت شدند، گفت: تلخی های روزگار در ذائقۀ بهشتی شهدا شیرین و بی مِهری های دهر عزمشان در خدمت خالصانه به عباد الله جزم می نمود.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha