جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مقام امین

جدیدترین شماره دوماهنامه «مقام امین» مدرسه علمیه آیت الله حق شناس(فیلسوف الدوله) تهران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نهمین شماره دوماهنامه علمی، فرهنگی و اطلاع رسانی «مقام امین» مدرسه علمیه آیت الله حق شناس(فیلسوف الدوله) تهران، ویژه محرم و صفر منتشر شد.

در نهمین شماره «مقام امین» در قالب ۵  فصل شامل «بیانات»، «مصاحبه»، «اساتید و طلاب»، «مؤسسات» و «نمایشگاه» مطالب جذاب و متنوع علمی و فرهنگی به چشم می خورد.

در فصل اول(بیانات) به موضوعاتی چون «طلبگی بدون تهذیب و بی فایده و مضر است»، «روحانی شیعه در شئون روحانی در خدمت مردم است»، « «العلم بالتعلم»، «راه تربیت فرزند در آخرالزمان»، «دیداری فراموش نشدنی»، «درسی از جنس نور!» و «سردار ادب» پرداخته شده است.

«اولین مصاحبه»، «نسیم بهشت از سوز و گداز»، «باید چگونه باشیم»، «حاج آقا جواد»، «مدیر پیگیر و دلسوز»، «راهکارهای عملیاتی برای موفقیت در طلبگی»، ««همه طلبه ها تدریس کنند!»، «نخبه بودن از زبان یک نخبه»، «معجون علم و کار جهادی»، «معاونت پرتلاش»، «استادی که طعم دانشگاه را چشیده»، «راه و چاه تبلیغ» و «آشیخ سلمان دوست داشتنی»، مطالب منتشر شده در بخش «مصاحبه» شماره نهم دوماهنامه مقام امین است.

بخش سوم دوماهنامه مقام امین با عنوان «اساتید و طلاب» هم به مطالبی چون «۲۲سال و پرورش ۸۰ استاد»، «آغاز سال بیست و و سوم» و «تازه نفس» اختصاص دارد.

در فصل چهارم «مقام امین» هم به معرفی برخی موسسات فقهی و آموزش عالی حوزوی پرداخته شده و مطالب جذابی چون «نوپا اما قوی»، «قدیمی و به روز»، «منظم و پویا»، «پرچمدار فقه مضاف» و «برای علاقمندان به علوم اسلامی» در این بخش به چشم می خورد.

در بخش پنجم هم در قالب عکس نوشت به ویژگی های آیت الله حاج میرزاعبدالکریم حق شناس(ره) از زبان رهبر معظم انقلاب، آیت الله العظمی جوادی آملی، آیت الله استادی، آیت الله خرازی و ... پرداخته شده است. در این بخش همچنین زندگی نامه و نکات اخلاقی از آیت الله حق شناس هم منتشر شده است.

برای دریافت دوماهنامه مقام امین اینجا را کلیک کنید

* راه ارتباط با دو ماهنامه مقام امین:

@Magham_Amin

* دریافت مجموعه کامل شماره های منتشر شده مقام امین:

https://drive.google.com/folderview?id=۱-۳LEYHPTnGPxK۸eohZjd۹t۸qKMPipCxl

جدیدترین شماره دوماهنامه «مقام امین» منتشر شد + PDF

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha