پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاد حوزه علمیه خواهران قزوین ئ

 حوزه /  استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: باید با توجه به محیط پیرامون و دستگیری معنوی از بانوان و کودکان، اعتماد آنها را نسبت به دین افزایش داده و زمینه کارهای مذهبی را در آنها ایجاد کنیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم  متین قورچی بیگی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین گفت: با توجه به محدودیت اعزام زائران به مراسم پیاده روی اربعین، امسال باید با همان حال و هوای حسینی در داخل کشور شور و شعور اربعین را در خانواده و اجتماع ایجاد کنیم.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین بیان کرد:  امروز باید مانند زینب کبری(س) پیام عاشورا را به نسل ها منتقل کنیم و با بدعت ها مبارزه و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم نماییم .

  قورچی بیگی  عنوان کرد: باید با توجه به محیط پیرامون و دستگیری معنوی از بانوان و کودکان، اعتماد آنها را نسبت به دین افزایش داده و زمینه کارهای مذهبی را در آنها ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به سالروز دفاع مقدس، تصریح کرد:  شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و ما نیز باید زینب وار راه آنها را ادامه داده و با همه وجود برای اعتلای  اسلام و مکتب شیعه تلاش کنیم.

اعتماد و اعتقاد مردم را به دین افزایش دهیم

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha