جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره ابوذر در یزد

حوزه/ آیین رونمایی از پوستر جشنوره کشوری «ابوذر» با حضور اصحاب رسانه و بسیج رسانه در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، ساعتی پیش، در نشستی با حضور اصحاب رسانه استان یزد به میزبانی بسیج رسانه در سپاه الغدیر استان، دبیرخانه استانی جشنواره کشوری «ابوذر»برای اولین بار در یزد آغاز به کار کرد.

سرهنگ محدث، جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار، با خوشامدگویی به اصحاب رسانه، اظهار داشت: جشنواره رسانه ای ابوذر برای اولین بار در استان یزد برگزار می شود و فرصتی برای معرفی رسانه های استان یزد در سطح ملی به شمار می رود.

وی از همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان یزد برای مشارکت در جریان رسانه ای انقلاب اسلامی در راستای اهداف انقلاب اسلامی برای حضور در جشنواره دعوت کرد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار، اهداف این جشنواره را گسترش اخلاق، معنویت و توسعه ارزش های دینی و تأثیرگذاری در جامعه با ایجاد شبکه مردمی از همه وفاداران به انقلاب اسلامی در همه رسانه های دیداری، شنیداری، سایبری با تولید محتوای طراز انقلاب اسلامی برشمرد.

محدث، مصادیق مدیریت راهبردی را مشارکت، هماهنگی و همکاری خواند و افزود: اصحاب رسانه در بحث مشارکت جشنواره حضور می یابند و از همه ظرفیت های بسیج در جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی، حمایت از رسانه های انقلابی و مطالبه گری استفاده می شود.

در ادامه این نشست، رضازاده دبیر اولین جشنواره استانی ابوذر در یزد، از آغاز به کار دبیرخانه استانی ابوذر از امروز تا ۱۵ آبان خبر داد و افزود: تمام فعالان رسانه های استان می توانند آثار خود را در ۱۰ قالب خبری و رسانه ای شامل خبر و گزارش( تحلیلی، خبری و تحقیقی)، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه ارسال کنند.

وی، محورهای این جشنواره را جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب های اجتماعی، کرونا و کمک مؤمنانه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ۴۰ سالگی بسیج و حوزه اقدام و امیدآفرنی برشمرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha