سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علی لندی

حوزه/ سردار حاجتی، با بیان اینکه نسل بهنام محمدی‌های۱۳ساله و شهدایی که در مقابل حزب بعث ایستادند، همچنان ادامه دارد، گفت: نسل علی لندی‌ها زنده خواهد ماند؛ چراکه ایران سرزمین نوجوان دلداده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، سردار عبدالرضا حاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در رابطه با درگذشت علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای، با بیان اینکه سراسر ایران شب گذشته با خبر درگذشت علی لندی در حزن و اندوه فرود رفت، اظهارداشت، نسل بهنام محمدی‌های ۱۳ ساله و شهدایی که در مقابل حزب بعث ایستادند، همچنان ادامه دارد؛ چراکه دیدن و دیدم که علی لندی این جوان غیور بختیاری چگونه برای نجات مادر و خواهر شهید به دل آتش میزند.

وی بابیان اینکه شهرستان ایذه شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده، افزود: نسل علی لندی‌ها زنده خواهد ماند؛ چراکه ایران سرزمین نوجوان دلداده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، با بیان اینکه در کتاب‌های درسی باید ایثار و فداکاری علی اندی درج شود، گفت: علی لندی برای نجات مادر و خواهر شهید به دل آتش می‌زند و این حرکت قهرمانانه او و این سوختن، او را تبدیل به یک اسطوره و قهرمان می‌کند.

سردار حاجتی در پایان با بیان اینکه خوزستانی‌ها اصل و نجابتشان است که خودشان را فدای ملت کنند، گفت: إن‌شاءالله تندیس قهرمان ملی علی لندی ساخته خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha