پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم طرح نذر قربانی ماه صفر در شهرستان های بویراحمد و چرام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد مانند همیشه محرومان و مستضعفان را مورد تکریم قرار داد و این بار تعداد یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی (گوشت گرم) میان جامعه هدف تقسیم کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، ستاد کانون های مساجد استان با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و همچنین با مشارکت کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های بویراحمد و چرام اقدام به توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در بین نیازمندان مناطق مختلف در این دو شهرستان نموده است.

علیرضا دولت آبادی در ادامه با  عنوان اینکه در ماه صفر  این برنامه هفتمین مرحله از طرح نذر قربانی است، افزود: کار شناسایی نیازمندان و توزیع بسته ها را ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان به عهد دارد.

وی افزود: در ادامه برنامه های ایام اربعین و ماه صفر، طرح سه شنبه های تکریم، تجلیل از مادران شهداء،و ۲۰ کانون فرهنگی هنری روستایی و همچنین اجرای تئاتر و تعزیه و بخش فیلم و مستند را در مناطق محروم استان برای دهه آخر ماه صفر برگزار خواهیم کرد.

دولت آبادی در پایان گفت: طرح ملی سوگواره ایل به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

فیلم:

در ادامه حجت‌الاسلام ابراهیم بهشت مدیر مدرسه علمیه  علی ابن موسی الرضا شهر یاسوج با اشاره به اقدامات خوب و اثرگذار کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین همکاری این نهاد با موسسه حضرت خدیجه و برنامه تلویزیونی سمت خدا تصریح‌ کرد: کانون فرهنگی هنری مساجد استان نشان داده که در زمینه کمک‌های مومنانه و یاری رساندن به محرومان و مستضعفان پیشرو و پیشگام در استان بوده است.

وی با قدردانی از مدیریت کانون فرهنگی هنری مساجد استان و همکاران وی در این خصوص یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی وظیفه دارند در زمینه‌های مختلف به کمک و یاری محرومان و مستضعفان بشتابند که کانون مساجد الگویی برای سایر دستگاه‌های فرهنگی در این خصوص است.

مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا یاسوج همچنین با قدردانی از موسسه حضرت خدیجه (س)  و برنامه تلویزیونی سمت خدا اظهار کرد: خوشبختانه این دو مجموعه کمک های بسیار خوبی تاکنون برای محرومان و مستضعفان استان کهگیلویه و بویراحمد داشتند که امیدواریم این کار نیک و خداپسندانه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha