شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امیرحسین قاضی زاده هاشمی

حوزه/ قاضی‌زاده هاشمی، گفت: ما وظیفه‌داریم انجام و تحقق حقوق قانونی این عزیزان را تضمین کنیم و حق آنان را بستانیم و ملاک ما در این مسیر قانون بوده  و اگر جایی از قانون هم نیاز به اصلاح دارد باید برای آن اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیش از ظهر امروز، در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان که در مجتمع طلائیه برگزار شد، تأکید کرد: خوشحالیم که افتخار خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران نصیب ما شده؛ چراکه این شغل شریف‌ترینِ مشاغل بوده و نباید با دیده کار اداری به آن نگاه کرد، بلکه باید تلاش کنیم تا توشه آخرت را برای خود جمع‌آوری کنیم.

معاون رئیس‌جمهور افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی انقلابی است که باید کارها در آن به صورت جهادی و فارغ از مسائل اداری پیش رود.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید محل بسیج مردم و مسئولین برای تکریم ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد و این کار با خلاقیت، تلاش و اقتدار انجام می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به حقوق قانونی ایثارگران گفت: ما وظیفه‌داریم انجام و تحقق حقوق قانونی این عزیزان را تضمین کنیم و حق آنان را بستانیم و ملاک ما در این مسیر قانون بوده  و اگر جایی از قانون هم نیاز به اصلاح دارد باید برای آن اقدام کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت الکترونیکی شدن خدمات به ایثارگران گفت: با استفاده از بستر خدمات الکترونیکی می‌توان بخش عمده‌ای از خدمات را بدون نیاز به مراجعه حضوری ارائه کرد تا ایثارگران معزز با سهولت بیشتری خدمات را دریافت کنند.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین در این جلسه ضمن استماع گزارش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان به ارائه راهکارهایی در خصوص مسائل اجرایی حوزه ایثارگران استان پرداخت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha