دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: شهدا بودند که مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند و امروز ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز به همراه جمعی از طلاب و اساتید با حضور در گلزار شهدای شهر آوج، گفت: وجود شهدا موجب آرامش قلب ها است و در جوار مزار این شهدای گرانقدر بودن دارای ارزشی بسیار بالا است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ما به جهانیان ثابت کرد که با رهبری الهی و همراهی امت فداکار می توان بدون داشتن سلاح های پیشرفته، استراتژی ابر قدرتها را با شکست مواجه کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دفاع مقدس و گفتمان مقاومت اسلامی برگرفته از مکتب عاشورای اباعبدالله(ع) به جهانیان نشان داد هزینه تهاجم به کشور بسیار بالاست و هر متجاوزی با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد

مدیر مدرسه علمیه شهر آوج ادامه داد: رزمندگان ما معتقد بودند که فرماندهی سپاه در جنگ به عهده حضرت حجت (عج) است و همه سربازان ایشان هستند و سرباز همواره باید مطیع امر فرمانده باشند.

وی اظهار کرد: نسل امروز ما باید شهدا را به عنوان الگوهای زمینی خود در ولایت پذیری در نظر بگیرند، چرا که شهدا کلید و نقشه راه و آرمان شهادت در رکاب حضرت ولی عصر(عج) را به صورت عملی به ما نشان دادند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: این ایام یکی از  برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته  اسلام و قرآن  بود و این شهدا بودند که مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند و امروز ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

حجت الاسلام شعبانلی همچنین یاد و خاطره موسس حوزه علمیه این شهر و امام جمعه فقید، مرحوم حجت الاسلام هاشمی را گرامی داشت.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha