جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: کار رسانه ای با محوریت امر به معروف و جلب رضای خدا زمینه ساز موفقیت است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در جلسه اخلاق رسانه که با حضور جمعی از مدیران، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان قزوین، در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین درس‌های اخلاقی که از حماسه عاشورایی امام حسین(ع) می‌آموزیم این است که حضرت می‌فرمایند مثل من با مثل یزید هیچ گاه بیعت نمی‌کند. این درسی برای همه دوران‌هاست و امروز نیز چراغ هدایت برای همه اقشار و فعالان عرصه رسانه محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کار برای رضای خدای متعال یکی دیگر از درس‌های مهم امام حسین(ع) است، خاطرنشان کرد: اباعبدالله الحسین(ع) هدف خود را از قیام عاشوار، جلب رضای خداوند معرفی کرد و این درس مهمی است برای همه ما چرا که نشان می‌دهد اگر برای خدا وارد میدان شویم، یقیناً پیروز میدان خواهیم بود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امام حسین(ع) هدف از قیام خود را اصلاح امت جدشان رسول خدا(ص) معرفی می‌کنند. خداوند وعده داده مصلحان یقیناً پیروز می‌شوند و مفسدان حتماً شکست خواهند خورد و در اربعین حسینی(ع) پیروزی اباعبدالله الحسین(ع) بر همگان روشن شد.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه خداوند وعده داده از مؤمنان حمایت و دفاع می‌کند، عنوان کرد: اگر امروز در کار رسانه‌ای برای رضای خدا و امر به معروف فعالیت کردیم، یقیناً پیروز خواهیم بود، اما اگر کارمان در قالب امر به معروف و رضای خدا نگنجد، در دنیا و آخرت دچار خسران خواهیم شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha