چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
صفایی

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه بر توان رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هر روز افزوده می‌شود، گفت: در عملیات‌های گوناگون رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اقتدار آمریکا را در خلیج‌فارس به ذلت کشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز در همایش فرماندهان و مدیران بخش‌های مختلف منطقه دوم نیروی دریای سپاه پاسداران با قدردانی از مجاهدت، ایثارگری و تلاش‌های این نیرو اظهار داشت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پیشانی خط مقاومت و افتخار ملت ایران و استان بوشهر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یکی از مراکز مهم نظامی و دفاعی در هشت سال دفاع مقدس بود افزود: اساس این نیرو تقوا، اخلاص، و نماد ایمان، عمل صالح و اقتدار است.

امام جمعه بوشهر، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه را لشکر اهل بیت با روحیه مجاهدت و شهادت طلبی دانست و گفت: خدمات و فعالیت نیروی دریایی سپاه سبب افتخار نظام اسلامی، ملت ایران و مردم ولایت‌مدار استان بوشهر است.

وی با گرامیداشت نام و یاد شهدا گرانقدر و با اشاره به اینکه بوشهر در همه عرصه‌ها ارزش‌آفرین است خاطر نشان کرد: انگلیس چهار بار در ادوار مختلف تاریخی به بوشهر حمله کرد و هر بار شکست مفتضحانه خورد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، شکست آمریکا در خلیج‌فارس توسط رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران را از دیگر افتخارات استان بوشهر دانست و بیان کرد: شهید نادر مهدوی و همرزمانش در خلیج‌فارس با شکست آمریکا در خلیج‌فارس اقتدار ایران اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه بر توان رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هر روز افزوده می‌شود خاطرنشان کرد: در عملیات‌های گوناگون رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اقتدار آمریکا را در خلیج‌فارس به ذلت کشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اقتدار روزافزون نظام اسلامی ایران در جهان تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی حزب بعث عراق با پشتیبانی کشورهای مختلف غربی و شرقی، ایران اسلامی با اقتدار و صلابت تمام دشمنان را شکست داد.

وی، انقلاب اسلامی را مقتدر و با صلابت دانست و بیان کرد: هر روز بر عزت، توانمندی، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود درحالی که هر روز دشمنان ایران رو به افول می‌روند و به نابودی کشیده می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha