جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شیطنت‌های آمریکا و صهیونیست ها در کشورهای همسایه ایران راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، گفت: کنفرانس اربیل و بسته شدن مرز زمینی ایران و ارمنستان از شیطنت های اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بود. 

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران، ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی کشور هوشیارانه از تمامیت ارضی کشور حراست می کنند و نقشه دشمنان به مقصود نمی‌رسد.

مطیعی به همزمانی اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و آن را سبب شکوه هرچه بیشتر برنامه های بزرگداشت این هفته دانست. 

وی با اشاره به ضرورت اجرای جهاد تبیینی برای تبلور آثار نظام اسلامی خاطر نشان کرد: همان طور که حماسه عاشورا با سخنرانی حضرت زینب(س) تکمیل شد، تاریخ گذشته کشور و ظلم و تبعات حکمرانی رژیم پهلوی باید در قالب جهاد تبیینی در دسترس نسل های بعد انقلاب قرار بگیرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به انتصاب سیدمحمدرضا هاشمی به عنوان استاندار سمنان، به فعالیت‌های گذشته وی در مسئولیت‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: امید است با روحیه جهادی نیروهای انقلابی ظرفیت های استان تقویت و موانع برای توسعه و پیشرفت استان برطرف شود.

امام جمعه سمنان، همسویی و همراهی تمام بخش‌های استان را با استاندار جدید به منظور تحقق اهداف دولت و خدمت بیشتر به مردم برای حل مشکلات خواستار شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha