شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز صهیونیست‌ها در حال انجام شیطنت‌هایی هستند و دولت‌های به ظاهر اسلامی زمینه ساز نفوذ و ظهور رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت اسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت دو سبط رسول حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) خواستار بهره‌گیری از فیوضات الهی و تقوا، سیره و روش رسول اکرم (ص) در زندگی شد.

وی با بیان اینکه جهاد در راه خداوند دارای ارزش بالایی است، افزود: مؤمن پیامبر را به عنوان وسیله قبول دارد ولی منافق چنین کاری نمی‌کند و این اصل تفاوت بین مؤمنان و منافقان است.

امام جمعه ساری با اشاره به فرمایش پیامبر گرامی اسلام(ص)، کسب مال حرام، شهوت، ریا و خودنمایی را از جمله آسیب‌های جامعه یاد کرد و افزود: باید نسبت به این مسائل حساس بود.

حجت اسلام والمسلمین لائینی با تسلیت رحلت علامه حسن زاده آملی، فقدان این شخصیت را ضایعه‌ای بزرگ برای ایران و جهان اسلام دانست و با تقدیر از ابراز احساس مردم و حضور باشکوه در مراسم تشییع علامه ذوالفنون، گفت: مراسم باشکوهی نیز از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور علما برگزار شده است.

امام جمعه ساری همچنین به اربعین حسینی گفت: حال و هوای اربعین حسینی در شهرها و مناطق مختلف استان زنده شده است و برنامه‌های خوبی اجرا شد.

وی با بیان اینکه بهترین صدقه جاریه، وقف به شمار می‌رود از مردم خواست تا بخشی از اموال خود را در راه رضای خداوند وقف کنند و افزود: اوقاف مازندران موکب خوبی را ایام اربعین در سامرای عراق برپا کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: باید نسبت به رعایت دین و احکام الهی توجه داشته باشیم زیرا اظهار گناه، قبح زدایی و ضربه بزرگ محسوب می‌شود.

حجت اسلام والمسلمین لائینی، خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی برای پیشگیری از بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه شد و گفت: اصناف باید نسبت به رعایت مسائل ارزشی نظارت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه ساری از مسئولان خواست تا جلوی ورزش‌های مختلف در بوستان‌ها و اماکن تفریحی را بگیرند و نسبت به رعایت ارزش‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

وی با گرامیداشت عروج شهادت گونه نوجوان فداکار ایذه ای، وجود چنین جوانان را برای کشور نعمت و قدر دانست.

حجت اسلام والمسلمین لائینی با اظهار اینکه پیامبر گرامی اسلام بیشترین ضربه را از یهودی‌ها دیده است، گفت: امروز صهیونیست‌ها در حال انجام شیطنت‌هایی هستند و دولت‌های به ظاهر اسلامی زمینه ساز نفوذ و ظهور رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

امام جمعه ساری گفت: به هیچ وجه حضور رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار را در اطراف کشور تحمل نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha