جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر /نشست بصیرتی در مدرسه علمیه آیت الله آخوند با حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاحی

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی ۸۰۰واحد تولیدی در سطح استان، گفت: مدیریت ارشد استان باید نگاهش مبتنی بر نیازهای استان باشد نه تابع یک شخص یا اداره خاص.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای انتخاب استاندار همدان، اظهار داشت: متاسفانه در سیستم مدیریتی استان و برخی ادارات نوعی ناکار آمدی وجود دارد و شاهد کم‌کاری و یا عدم انجام وظیفه توسط برخی ادارات هستیم.

وی افزود: به علت نبود مدیر ارشد استان، شاهد کندی برخی فعالیت‌ها و تعطیلی برخی دیگر از اقدامات هستیم و می‌توان گفت همدان در حال حاضر در برخی موارد با بحران مواجه است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی ۸۰۰واحد تولیدی در سطح استان، گفت: مدیریت ارشد استان باید نگاهش مبتنی بر نیازهای استان باشد نه تابع یک شخص یا اداره خاص.

وی با بیان اینکه استقلال فکری مهمترین فاکتور برای یک استاندار است، مطرح کرد: استان همدان به یک پوست اندازی مدیریتی نیاز دارد و امیدواریم با وجود مدیریتی جهادی، کارآمد و انقلابی شاهد رفع کمبودها در استان باشیم.

 فلاحی با تاکید بر اینکه با تغییر دولت انتظار بر این است که تحولی عظیمی در برخی بخش‌های مدیریتی ایجاد شود، خاطر نشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب دولت فعلی تاکیدی بر این موضوع است که جامعه احساس نیاز نسبت به تغییر در وضع موجود را داشته است.

وی با اشاره به اینکه استاندار باید تمام تلاشش در مسیر رفع مشکلات مردم باشد و از کارهای حاشیه‌ای پرهیز کند، اظهار داشت: استاندار باید درب اتاقش به روی همه مردم باز باشد، چیزی که در حال حاضر شاهد آن نیستیم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha