جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ پیاده روی جاماندگان اربعین در اصفهان

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر از برگزاری پیاده روی حرم تا حرم به مناسبت شهادت امام رضا در بوشهر خبر داد.

سید ناصر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با تسلیت ایام ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) از برگزاری مراسم عزاداری خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده مراسم ۲۸ ماه صفر به مناسبت  سالروز رحلت پیامبر اکرم، امام حسن مجتبی با حرکت دستجات عزاداری از میدان قدس تا مصلی جمعه بوشهر برگزار می شود.

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر با اشاره به ساعت برگزاری این مراسم، گفت: این مراسم قرار است از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح با حضور هیئات مذهبی، مسئولان و مردم عزادار بوشهر برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مراسمی به مناسبت سالروز شهادت امام رضا در بوشهر خبر داد و گفت: این مراسم چهارشنبه شب ساعت ۲۰ در یادمان شهدای خوشنام بوشهر واقع در پارک شغاب برگزار می شود.

فاطمی افزود: علاوه بر این به همین مناسبت پیاده روی حرم تا حرم روز پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح از امامزاده محمدباقر تا امامزاده عبدالمهیمن در بوشهر همراه با قرائت زیارت امام رضا علیه السلام و با حضور هیئت های مذهبی و مردم ولایتمدار بوشهر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر با بیان اینکه مراسمات یاد شده با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود گفت: از همه مردم عزادار و دلداده اهل بیت(ع) دعوت می شود تا این مراسمات حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha