جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار امیری

حوزه / فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اهمیت به روز بودن نیروی انتظامی، گفت: مجرمان هر روز با ابزار، آلات و ادوات جدید کار به دنبال اجرای نقشه های خود هستند، و لذا نیروی انتظامی باید جلوتر از آنها به‌روز باشد، چرا که پلیسی که شایسته خدمتگزاری به مردم است باید هوشمند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تاکید بر اهمیت نقش امنیت در جامعه، اظهار داشت: همه‌ ما به عنوان یک شهروند، فارغ از مسئولیت‌های خود، از امنیتی که نیروی انتظامی برقرار می‌کند، استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های همگانی نقش به سزایی در افزایش امنیت در سطح جامعه دارد، گفت: انتظار داریم تعامل و همکاری اصحاب رسانه با نیروی انتظامی که در نهایت منجر به رضایت مردم و افزایش ضریب احساس امنیت می‌شود، افزایش پیدا کند.

سردار امیری با تقدیر از همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش اخبار و بیان مطالب آموزشی، یادآور شد: نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار و آگاهی‌بخشی و افزایش اطلاعات عمومی جامعه می‌تواند به پیشگیری از وقوع جرم کمک کند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی، مطرح کرد: پلیس هوشمند، امنیت پایدار، شعاری است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری انتخاب شده و فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی منظم و رویکرد جامعه‌محوری پلیس است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پلیس خود را خادم مردم می‌داند، اظهار داشت: نیروی انتظامی عمل در راستای مطالبات مردمی را وظیفه خود می داند و مردم را ولی نعمتان خود می دانیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی مردم را حامی خود می‌داند، گفت: تعامل بین مردم و نیروی انتظامی در عرصه های مختلف باید بیشتر شود تا مردم نسبت به کارهایی باید انجام دهند و یا انجام ندهند آگاه تر شوند.

سردار امیری در بخش دیگری از صبحت های خود با اشاره به اهمیت به روز بودن نیروی انتظامی، مطرح کرد: مجرمان هر روز با ابزار، آلات و ادوات جدید کار به دنبال اجرای نقشه های خود هستند، و لذا نیروی انتظامی باید جلوتر از آنها به‌روز باشد، چرا که پلیسی که شایسته خدمتگزاری به مردم است باید هوشمند باشد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید بی‌منت، صادقانه و برای رضای خدا کار کند، اظهار داشت: امنیت پایدار که از مولفه های اصلی پیشرفت جامعه است، بدون پلیس هوشمند امکان‌پذیر نیست و به همین دلیل پرسنل ناجا شبانه روز برای دستیابی به این اهداف در تلاش هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان به ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در حوزه سرقت در یک سال گذشته پرداخت و گفت: در حوزه سرقت، سال گذشته ۷۸ درصد آمار کشف داشته‌ایم که امسال با تلاش همکارانمان این رقم به ۸۲ درصد رسیده است.

وی همچنین در خصوص اعمال جریمه‌ محدودیت‌های کرونایی در همدان، یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۵۸۶۰ فقره خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۲۴۳۶۳ فقره خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۵۳۴۰۲ فقره خودرو جریمه یک میلیون تومانی شده‌اند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha