چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
نیروی انظتامی

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و توانسته محیطی امن و آرام برای زندگی مردم به عنوان یک سازمان مقتدر ایجاد کند و رضایت مندی مردم را جلب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، ظهر امروز در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شهر محمدیه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شبانه روزی پرسنل خدوم، فداکار و شجاع انتظامی، گفت: یکی از وظایف پلیس حفظ و تأمین نظم و امنیت است که خوشبختانه توانسته این وظیفه بسیار مهم و خطیر را به خوبی انجام دهد.

امام جمعه شهر محمدیه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز در اقصی نقاط کشور از مرزها تا شهرها نیروی انتظامی مقتدرانه حضور دارد و با هرگونه قانون گریزی و بی نظمی برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و توانسته محیطی امن و آرام برای زندگی مردم به عنوان یک سازمان مقتدر ایجاد کند و رضایت مندی مردم را جلب نماید.

آقاحسنی اظهار کرد: بدون شک بخش عظیمی از موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، نشأت گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و بی‌دریغ خادمان جان برکف، سبزپوشان سپید دل و سنگرداران همیشه بیدار نیروی انتظامی است که خاضعانه جان خود را بر طبق اخلاص نهاده و از امنیت کشور عزیزمان حراست می کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، عنوان کرد: پرسنل شجاع و خدوم انتظامی تا پای جان از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت مردم دفاع کرده و جان خود را در این راه نثار خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha