دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست

حوزه/ هم اندیشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئولین  پایگاه بسیج خواهران با مدیران مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست هم اندیشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئولین  پایگاه بسیج خواهران با مدیران مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه، امروز با محوریت پرورش بانوان انقلابی و بررسی چالش ها و آسیب های اجتماعی شهرستان ساوه، ارائه راهکارهای عملی در جهت کاهش و برطرف نمودن  آسیب ها با همکاری دو نهاد حوزه و بسیج، در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها ساوه برگزار شد.

سرهنگ حجت الله دستجانی در این نشست با اشاره به ساماندهی برنامه ها و امور بانوان شهرستان ساوه، گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی  ؛ اگر بانوان آگاهانه نقش و رسالت خود را در جامعه انجام دهند آن جامعه پیش رونده است.

وی افزود: برای صیانت از انقلاب دو عنصر حوزه های علمیه و دانشگاه بسیار موثر می باشند و معرفت افزایی و تحکیم اعتقادی و تداوم انقلاب نیاز به کادر سازی و پرورش نیروهای انقلابی می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تاکید بر برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت برای بانوان شهرستان، اظهار کرد: آسیب شناسی مسائل و چالش های  بانوان و ارائه راهکارها و برنامه های بلند مدت  برای کاهش آسیب ها ضروری می باشد، زیرا کانون خانواده مهم ترین کانون در جامعه است و لذا تربیت مادرانی که بتوانند نسل زینبی پرورش دهند و در برابر تهاجم دشمنان از کانون انقلاب اسلامی دفاع نمایند امری حیاتی و لازم می باشد. 

در ادامه برنامه، مسئولین مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه و فرماندهان بسیج خواهران به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha