جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مارگون جلسه

حوزه/امام جمعه شهرستان مارگون در نشستی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استقرار شعب ادارات در شهر مارگون کمک بزرگی به منطقه محروم و شهیدپرور شهرستان خواهد بود و انتظار داریم در این زمینه عنایات ویژه‌ای داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه پور، امام جمعه شهرستان مارگون در نشستی با سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره سفر اخیر رئیس‌جمهور به مرکز استان و وزرای دولت به شهرها و بخش‌ها، اظهار کرد: حضور شخص شما به منطقه محروم سیلاب کلوار را که ابتدا به ساکن به عنوان اولین نقطه  بازدید و انتخاب کردید تحسین می‌کنم .

امام جمعه مارگون به عنوان اولین خواسته از استاندار جدید گفت: استقرار شعب ادارات در شهر مارگون کمک بزرگی به منطقه محروم و شهیدپرور شهرستان خواهد بود و انتظار داریم در این زمینه عنایات ویژه‌ای داشته باشید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون ادامه داد: برای حمایت از تولید و کارخانه سیمان مارگون هیچ وقت عقب نشینی نکردیم و نخواهیم کرد، ولی باید فضا را برای افزایش تولید کارخانه سیمان مارگون مهیا کنیم.

خواجه پور افزود: از سرمایه گذار طرح حاج عباس فواز در کارخانه سیمان مارگون به جهت ایجاد اشتغال تشکر می‌کنم، چرا که خدمتی بس عظیم به این منطقه محروم و استان های همجوار کرده است. 

 وی گفت: انتظاریم برای راه اندازی فاز دوم کارخانه و شرکت باربری در کنار این کارخانه همکاری کنید چرا که حمایت از سرمایه گذار لبنانی باعث ترغیب وی در جهت ایجاد کارخانه های دیگری با اشتغال بیشتر می‌شود .

امام جمعه شهرستان مارگون گفت: مردم استان به شما که یک فرد انقلابی و متدین هستید برای رفع مشکلات و معضلات انتظاراتی داشته و خوش بین هستند و قطعا با استفاده از ظرفیت نیروها و جوانان انقلابی می‌توان در جهت رفع مشکلات و موانع جامه عمل پوشان .

امام جمعه مارگون گفت: شهرستان مارگون و دو منطقه محروم آن یعنی زیلایی و سیلاب کلوار به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد .

خواجه پور در پایان این نشست گفت: جاده دلی رچ رها شده و مردم انتظار دارند به منطقه ای که سه شهید گلگون کفن تقدیم این نظام و انقلاب کرده است توجه بیشتری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha