پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علامہ مرید حسین نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرید حسین نقوی گفت: سازمانهایی که خون بیگناهان را در پاکستان و افغانستان با نامهای مختلف می ریزند، در واقع مزدوران آمریکا و اسرائیل هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید مرید حسین نقوی نایب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان، از شهادت نمازگزاران در نماز جمعه ولایت قندهار افغانستان ابراز تاسف کرد و گفت: تکرار حملات در نماز جمعه افغانستان بدترین جنایت است و دولت طالبان را زیر سوال برد.

وی در ادامه افزود: شرکت نکردن در غم مظلومین و عدم ابراز همدردی با آنان، نگرشی ظالمانه و غیراسلامی است. کمک سنی ها به زخمی ها و خون دادن به شهروندان شیعیان قندهار، ثابت می کند که هیچ مشکلی بین شیعه و سنی در این منطقه، وجود ندارد. سازمانهایی که خون بیگناهان را در پاکستان و افغانستان با نامهای مختلف می ریزند، در واقع مزدوران آمریکا، اسرائیل و و کشورهای ضد اسلامی هستند. سران مذهبی هر دو کشور توطئه تفرقه شیعه و سنی توسط نیروهای ضد اسلامی را خنثی کرده اند.

وی تاکید کرد: تروریسم جاری علیه پیروان یک فرقه در هر دو کشور اسلامی پاکستان و افغانستان، تهدیدی جدی برای ثبات کشور است. چشم بستن عمدی بر فعالیت های زشت عناصر تکفیری و تروریستی در اسلام آباد و دیگر شهرها مشکلاتی را برای دولت ایجاد خواهد کرد که خسارات سختی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha