پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع فیضیه

حوزه/اجتماع بزرگ حوزه علمیه قم در اعتراض به جنایات تروریستی و کشتار بیرحمانه شیعیان مظلوم افغانستان پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، اجتماع بزرگ حوزویان در محکومیت جنایت ظالمانه کشتار شیعیان مظلوم افغانستان توسط داعش، پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه برگزار شد.در این اجتماع جمع کثیری از اساتید و طلاب که امروز درس های خود را تعطیل کرده بودند، حضور داشتند که در بین آن ها  آیات خاتمی، اعرافی، اراکی و ... نیز حاضر بودند.

از ساعت ۱۰ صبح آرام آرام صندلی های تعبیه شده پر می شد و در بین حضار، طلاب ایرانی، افغان و دیگر کشورها دیده می شد.

در ابتدای این مراسم طلاب با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از این اقدامات تروریستی نشان دادند.

«الله اکبر، آمریکا عدوالله، اسرائیل عدوالله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر داعش آمریکایی، مرگ بر داعش اسرائیلی، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، مرگ بر داعشیان مزدور، شعار رهبر ما مرگ بر آمریکا، شعار امت ما مرگ بر آمریکا، شعار هر مسلمان مرگ بر آمریکا، شعار هر دانشجو مرگ بر آمریکا، شعار ارتش ما مرگ بر آمریکا، شعار هر سپاهی مرگ بر آمریکا، شعار حوزه ما مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای، دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» از جمله این شعار ها بود.

این مراسم از سوی شورای عالی حوزه های علمیه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

در انتهای این اجتماع، قطعنامه محکومیت جنایات تروریستی افغانستان توسط یکی از طلاب افغان قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha