شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 983532
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
تصاویر/ جلسه رابطین رسانه ای ائمه جمعه آذربایجان غربی با امام جمعه ارومیه

حوزه/ تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر تقویت جایگاه ائمه جمعه با فعالیت رسانه ای، بازدید امام جمعه خوی از کارخانه های صنعتی، از مهم ترین اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی، روز یکشنبه در دیدار با رابطین رسانه ای ستادهای نماز جمعه آذربایجان غربی، اظهار کرد: انسان باید در تمامی امورات زندگی کارهای خود را با نیت خالصانه انجام دهد.

وی با بیان این که در انتشار اخبار و مطالب از آبروی ریزی و سخنان نیشدار پرهیز و  تلاش کنید تا مطالب ائمه جمعه را به نحو احسن پوشش دهید، گفت:  با وجود هجمه های فراوانی که علیه اسلام در دنیا وجود دارد با این نیت که تقویت پایگاه امامت جمعه، تقویت دین است در این عرصه تمام توان خود را به کار بگیرید .

لزوم فعالیت رسانه ای برای تقویت جایگاه ائمه جمعه

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

حجت الاسلام امیر عبدل، مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی نیز در این دیدار به بیان برخی نکات و موارد در خصوص تقویت رسانه ای اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه استان مجموعه ای واحد بوده و تقویت یکی از پایگاه های آن تقویت همه ائمه جمعه است.

بازدید امام جمعه خوی از کارخانه های صنعتی

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

حجت الاسلام حجت قاسمخانی با حضور در شهرک صنعتی خوی، از  کارخانه های تولیدی کاغذ سازی بهسازان صنعت و جام شبنم آذربایجان بازدید کرد.

امام جمعه خوی در حاشیه این بازدید، کارگران و کارآفرینان را سربازان جبهه اقتصادی خواند و خاطرنشان کرد: امروز ما در جنگ اقتصادی هستیم و با تمام توان و قدرت حامی کارآفرینان و فعالین اقتصادی خواهیم بود.

 پیگیری مشکلات بانکی، مالیاتی، تردد خودرویی، استقرار ایستگاه آتش نشانی و درمانگاه درمانی از جمله مشکلات مطرح شده از طرف کارآفرینان و فعالیت اقتصادی در این بازدید بود.

انتهای پیام

میزبانی طلاب خواهر شهرستان شاهین دژ از پرچم حرمین امام علی (ع) و امام حسین (ع)

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

همچنین امروز طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ میزبان پرچم حرمین شریفین امام علی و امام حسین علیهماالسلام بودند و ضمن زیارت این پرچم ها، بدان ها تبرک جستند.

دیدار امام جمعه خوی با مدیر سابق مدرسه علمیه آیت الله نمازی این شهر

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی به همراه حجت الاسلام مرتضی اکبری مدیر مدرسه علمیه آیت الله نمازی این شهر با حضور در منزل حجت الاسلام سید قاسم موسوی مدیر سابق مدرسه علمیه خوی ضمن دیدار، جویای حال وی شد.

حجت الاسلام موسوی بیش از دو دهه مدیریت مدرسه علمیه خوی را به عهده داشت.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha