سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ جلسه داوری بوم‌های ظرفیت سنجی و حل مسأله مناطق محروم خوزستان

حوزه/ مدیر اداره تبلیغات دزفول، از اجرای همایش همدلی و مواسات خبر داد و گفت: با تشکیل گروه‌های جهادی طلاب برای حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان، این جریان از ابتدای شیوع بیماری تا به امروز ادامه داشته است.

حجت‌الاسلام احسان خاکی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، با اشاره به خدمات‌رسانی مسجد محله در ایام کرونا اظهارداشت: با شروع کرونا گروه‌های جهادی به منظور ضدعفونی معابر پرتردد، همچنین با اوج‌گیری بیماری با راه‌اندازی غسال‌خانه جدید برای تکریم و تغسیل اموات کرونایی نیز گروه‌های جهادی تشکیل شد.

وی از اجرای همایش همدلی و مواسات خبر داد و گفت: با تشکیل گروه‌های جهادی طلاب برای حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان، این جریان از ابتدای شیوع بیماری تا به امروز ادامه داشته است.

حجت‌الاسلام خاکی، شناسایی مناطق محروم را از دیگر اقدامات این حوزه معرفی کرد و افزود: با این کار مرزها و فرقه‌های مختلف شناسایی شده و در حیطه حقیقی و مجازی برنامه‌های مختلفی در قالب کلیپ‌ها و فیلم‌هایی برای پاسخگویی به شبهات مهیا شده است.

به گفته حجت‌الاسلام خاکی توزیع بسته‌های معیشتی و پک‌های بهداشتی همچنین توزیع بسته‌های فرهنگی و هم‌زمان با بازگشایی مدارس بسته‌های لوازم و التحریر نیز ویژه نیازمندان از اقدامات دیگر خدمات‌رسانی مسجد بود.

وی در زمینه عمران و آبادانی به ترمیم مسجد و ساخت خانه‌های مسکونی و همچنین ساخت کتابخانه برای یکی از روستاهای محروم اشاره کرد و در ادامه استفاده از ظرفیت خیرین را در اجرای برنامه‌ها مؤثر دانست و تصریح کرد: در زمینه اهدای جهیزیه بیشتر به‌صورت موردی و تکمیل جهیزیه اقداماتی داشتیم و برای ایجاد اشتغال نیز با شناسایی خانواده‌های محروم و افراد بیکار معرفی به حوزه‌های مختلف داشتیم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی دزفول، در پایان برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی را پربازده قلمداد کرد و یادآور شد: در بحث جریان شناسی امامت و ترغیب و استفاده دانش آموزان از واکسن ایرانی و شیردهی مادران شیرده اقدامات مؤثری انجام شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha