سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جشنواره ورزشی

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری هفتمین جشنواره ورزشی ویژه طلاب برادر حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: هفتمین جشنواره ورزشی حوزه علمیه اصفهان جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در بین طلاب بصورت محدود و درچند رشته خاص برگزار می گردد.

وی در مورد رشته های ورزشی هفتمین جشنواره ورزشی، افزود: رشته های تنیس روی میز، دارت، تیراندازی و دوی سرعت در این دوره برگزار می گردد و علت انتخاب این رشته ها این بوده که رشته های فوق بصورت انفرادی است و در وضعیت شیوع بیماری کرونا مناسب تر است.

حجت الاسلام امیریان در مورد روند برگزاری مسابقات، ادامه داد: ما برای ایجاد شور و نشاط در مدارس علمیه سراسر استان و همچنین برای جلوگیری از تجمعات زیاد، مسابقات را در چند مرحله برگزار می نماییم.

وی بین کرد: مسابقات سال جاری تا۲۰آبان در مدارس علمیه برگزار می گردد و منتخبین مدارس در مرحله دوم بصورت منطقه ای و براساس قرعه کشی مسابقه می دهند و منتخبین مناطق، مسابقات نهایی خود را در مجتمع آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان در بهمن ماه برگزار خواهند کرد.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در مورد تعداد تیم ها و مناطق، افزود: مسابقات مقدماتی در مرحله اول در بیش از۴۰ مدرسه علمیه برگزار می شود و در مرحله دوم، منتخبین در۱۲گروه که در مناطق مختلف اصفهان پیش بینی شده است به مسابقه با هم می پردازند.

وی در پایان اظهار کرد: البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که به دلیل محدودیت فقط رشته تیراندازی صرفاً در مجتمع آموزش های کاربردی حوزه برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha