پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ناظری مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره

حوزه/ حجت‌الاسلام ناظری، گفت: مهرواره اوج و همدل تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و فعالیت مساجد را از درگیری با روزمرگی‌ها دور ساخت.

حجت‌الاسلام سلطان‌علی ناظری، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره از استان ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، که در حاشیه نشست ۲ روزه توانمندسازی راهیان استانی بنیاد هدایت در اهواز انجام شد، با اشاره به اقداماتی که در راستای‌ طرح مهرواره اوج انجام شده، اظهار داشت: هم‌زمان با بازگشایی مدارس پک‌های لوازم‌التحریر شامل کیف و نوشت‌افزار که هریک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان بود، میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد؛ همچنین توزیع ۱۲۰ بسته گوشت ۲ کیلویی را که از محل نذورات مردمی بود در محله داشتیم.

وی در زمینه ایجاد اشتغال تصریح کرد: برای افرادی که شغل خود را به هر دلیلی از دست داده بودند با ایجاد تسهیل گری شرایط دریافت وام را فراهم کردیم که در این میان تعدادی به کمیته امداد و مؤسسه کارآفرینی امید معرفی شدند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بدره، با بیان دیگر اقدامات و فعالیت‌های مسجد جامع بدره خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، پک‌های بهداشتی و پخت غذای گرم از دیگر اقدامات ما در این مسجد بود؛ همچنین مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیز از بین خیرین جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام ناظری، مهرواره اوج و همدل را برای تبدیل تهدیدها به فرصت مغتنم دانست و اظهار داشت: این طرح در عمل فعالیت مساجد را از نوعی درگیری با روزمرگی‌ها دور ساخت.

وی در پایان، با بیان اینکه اجرای این طرح فرصتی است تا نسبت به امورات و مشکلات مردم بی‌تفاوت نباشیم، تصریح کرد: درمجموع ۲۱ مسجد به همراه ۵ امام جماعت داریم که تمامی مساجد فعال ما در این طرح مشارکت کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha