شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیدمحمدرضا هاشمی

استاندار سمنان گفت: از طریق برگزاری برنامه‌هایی همچون سامَد و ملاقات عمومی حضوری، دسترسی و ارتباط مردم به مدیران این استان تسهیل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، ظهر امروز در پایان برنامه پاسخگویی زنده تلفنی به مردم استان سمنان، با تأکید بر این مهم که تسهیل در دسترسی مردم به استاندار، معاونان استاندار، مدیران کل و تمامی مدیران استان باید انجام شود، گفت: در برنامه امروز پاسخگویی و ارتباط زنده و مستقیم تلفنی با مردم، ۱۷ تماس از مردم استان از نقاط مختلف شهری و روستایی در بستر سامانه سامَد (۱۱۱) برقرار شد.

وی با بیان اینکه درخواست‌های مطرح‌شده از سوی این افراد، در حوزه‌های مختلفی بیان شد، تصریح کرد: برخی از مطالبات، نظیر آسفالت روستایی، بازنگری طرح هادی و متقاضیان دریافت زمین در روستاها و بازگشت به روستاها، در حوزه عمومی بود و برخی نیز در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و تسریع و تسهیل در امورات مرتبط با آن و مابقی نیز درخواست‌های شخصی این افراد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: تمامی تماس‌ها و درخواست‌های برقرارشده ثبت، بررسی، رسیدگی و تا دستیابی به نتیجه نهایی و جلب رضایت افراد، پیگیری خواهد شد.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت مبنی بر بازگشت اعتماد مردم اشاره و تصریح کرد: ما در استان سمنان با اقدامات مناسب به دنبال افزایش اعتمادسازی بین مردم هستیم و در این مسیر در صورت نیاز، بازدید میدانی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم انجام می‌شود.

استاندار سمنان گفت: دو موضوع فرهنگسرای شاه‌عباسی و مباحث مرتبط با اداره کل زندان‌ها و بحث پیاده‌راه خیابان امام خمینی (ره) در شهر سمنان، موردتوجه و تأکید قرار دارد.

هاشمی افزود: به دنبال این هستیم تا با همکاری اداره کل زندان‌های استان سمنان و شورای شهر، کاروانسرای شاه‌عباسی به مکانی مناسب برای استفاده و بازدید مردم در قالب گردشگری شود و همچنین در بحث پیاده‌راه خیابان امام (ره) رضایت اکثریت مردم سمنان در این خصوص تأمین شود و نتیجه نهایی به نفع مردم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha