سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دا

دومین همایش سحاب رحمت همزمان با میلاد حضرت محمد (ص)و امام صادق (ع) با هدف حمایت از خانواده زندانیان و آزادی زندانیان جرام غیرعمد در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان دومین همایش سحاب رحمت شب گذشته همزمان با میلاد حضرت محمد (ص)و  ولادت امام صادق (ع) با هدف حمایت از خانواده زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری شهرداری، اداره زندان و انجمن حمایت از زندانیان کاشان، در تالار فرهنگسرای مهر این شهر برگزار شد.

روح الله دهقانی آرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان در این مراسم، پیشگیری از جرم را کاری عقلانی دانست و اظهار داشت: گرچه عده ای به دلایل مختلف مرتکب جرم می شوند، ولی اگرخانواده های آنان حمایت نشوند در آینده با مشکلات عدیده ای روبرو خواهیم شد.

وی، عدم توجه به ترک تحصیل خانواده های زندانیان را موجب آسیب های جدی در جامعه  دانست و گفت: خیرین  با کمک به خانوده های زندانیان، ایجاداشتغال و تامین مخارج تحصیل فرزندان آنان در رفع آسیب های  اجتماعی بیش از پیش تلاش کنند.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان، با قدردانی از خیرین و انجمن حمایت از زندانیان کاشان در کمک به خانواده آنان، گفت: سال گذشته  ۱۱ نفر از زندانیان با کمک خیرین از پای چوب دار نجات پیدا کردند.

دهقانی همچنین از ساخت نیروگاه خورشیدی  در راستای حمایت از خانواد ه های زندانیان خبر داد و افزود: با ساخت  این نیروگاه درآمد پایداری نصیب این خانواده ها می شود.

وی اظهار کرد: برای ساخت نیروگاه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع، به یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است. این نیروگاه  پس از بهره برداری قادر خواهد بود ماهانه ۳۰ میلیون تومان برق به فروش برساند.

فرماندار کاشان نیز در این مراسم با تبریک هفته وحدت گفت: هم اکنون مددجویان ندامتگاه این شهرستان، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای فرا می‌گیرند تا هم بتوانند درآمدی برای خانواده داشته و هم پس از آزادی دارای استقلال و کسب درآمد حلال باشند.

علی‌اکبر مرتضایی با قدردانی از خیرین، افزود: خیّران نیک‌اندیش انسان‌هایی هستند که با دانش، تجربه و دسترنجی که داشته‌اند نه تنها خانواده موفقی بوده‌اند، بلکه به خانواده‌های دیگر برای ساخت جامعه سالم کمک کرده‌اند.

وی، ادامه داد: کشورهایی که دانش، مهارت فنی و حرفه‌ای را به دانش‌آموزان و دانشجویان آموزش می‌دهند، دارای جامعه سالم و موفق‌تری هستند.

شایان ذکر است، در دومین همایش سحاب کاشان که با شعار «خانواده زندانی مجرم نیست، نیازمند حمایت است» برگزار شد، خیران شرکت‌کننده ۹۲۰ میلیون تومان برای ساخت نیروگاه خورشیدی اهدا کردند.

 پایان پیام

 کمک ۹۲۰ میلیون تومانی خیّران کاشانی در دومین همایش سحاب رحمت

 کمک ۹۲۰ میلیون تومانی خیّران کاشانی در دومین همایش سحاب رحمت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha