جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلاتم منصور امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: نقلاب اسلامی با آن همه تحریم ها و کار شکنی هایی که صورت گرفت در بسیاری از شاخصه ها پیشرفت چشمگیری کرده است و هر کجا به آیات الهی عمل کردیم پیشرفت با ما همراه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی، امروز در همایش نقش قرآن در وحدت مسلمین که در سالن کانون بسیج ارومیه برگزار شد، با تجلیل از عوامل برگزار کننده این برنامه، اظهار داشت: قرآن کریم کتاب قدرتمند و شکست ناپذیر است و امت قرآن هم باید عزتمند و شکست ناپذیر باشند و این کتاب الهی موقع حرف زدن انسان را به برهان دعوت می کند و هر کسی به سمت برهان برود و محکم سخن گوید، قدرتمند می شود.

وی اضافه کرد: قرآن انسان ها را به تحدّی دعوت می کند و اگر امت مسلمین می خواهند بدانند چه اندازه به این کتاب آسمانی عمل کرده اند باید ببینند چه اندازه جامعه دینی قابل تحدی است، چنان که انقلاب اسلامی ما وابسته به کتاب الهی و بی نظیر بود و امام توانست آموزه های قرآنی را در رگ های جامعه تزریق کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان این که در دنیای امروز مثل و مانندی برای هشت سال دوران دفاع مقدس که برخاسته از آموزه های قرآنی بود، وجود ندارد، ادامه داد: در این چهل و سه سال انقلاب اسلامی با آن همه تحریم ها و کار شکنی هایی که صورت گرفت در بسیاری از شاخصه ها  پیشرفت چشمگیری کرده است و هر کجا به آیات الهی عمل کردیم پیشرفت با ما همراه بود.

وی گفت: امام نظریه ولایت فقیه را در جامعه جاری و ساری کرد که نظیر آن در دنیا وجود ندارد و چنان که در روایات بیان شده است، احادیث را بر قرآن ارجاع دهید اگر خلاف آن بود باید دور انداخته شود و اخلاق و رفتار ما هم باید به کتاب الهی رجوع داده شوند و اگر با آن منافات داشت اصلاح شود.

حجت الاسلام امامی در پایان تصریح کرد: باید قرآن را آن گونه که مثل و مانندی ندارد در جامعه اجرا کنیم، حیات و ممات ما هم قرآنی باشد و با این کتاب الهی محشور شویم و زندگی ما رنگ و بوی آن را بگیرید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha