جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نجلا سایدان

حوزه/ سایدان گفت: امام خمینی ( ع) با ایجاد انقلاب اسلامی مقابل جبهه کفر و شیاطین بزرگ ایستاد و جبهه حق و باطل را مشخص کرد و امروز مهم ترین دشمن ما آمریکا و اسرائیل است و راه مقابله با آن هم فقط اتحاد مسلمین است و ۴۳ سال است که دشمنان می خواهند انقلاب اسلامی را سرنگون کنند موفق نمی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، خانم نجلا سایدان امروز در همایش نقش قرآن در وحدت مسلمین که در سالن کانون بسیج ارومیه برگزار شد، با بیان این که کسانی که اسیر رنگ ها باشند، نزاع در بین آنها رواج خواهد یافت، اظهار داشت: مسلمین قبل از هر چیز موحد و اهل قرآن هستند و ما چون زیرپرچم اسلام و امت پیامبر اعظم هستیم برادر و برابریم و اگر اسیر رنگ ها باشیم جنگ ها روی خواهد داد و این را دشمن می خواهد و اسلام، دین صلح و دوستی است و مهم ترین وظیفه مسلمین امروز مقابله با مجادله و اختلافات است.

وی اضافه کرد: در تاریخ همیشه حق و باطل، ظلم و عدالت و ظالم و مظلوم در نزاع بودند و ما لاجرم باید در یکی از این جهت ها باشیم و اگر امروز عده ای که به دنبال طرح مباحث شیعه سنی هستند بتوانند در جوامع اسلامی رسوخ کنند نزاع ها و جنگ ها را راه اندازی خواهند کرد.

اسلام شناس ترکیه ای گفت: همه مسلمانان به یک قبله، خدا، قرآن و پیامبر و دین معتقدند و چرا باید بین مان اختلافات باشد و چاره ای جز تمسک به اشتراکات نداریم چرا که در غیر این صورت هم در این دنیا و هم در آخرت متضرر خواهیم شد و امام راحل ( ره) به درستی مسئله وحدت را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: امروز رژیم های صهیونیستی و آمریکا در ممالک اسلام چشم دوخته اند و می خواهند برادران اسلامی را به جان هم بیاندازند و فساد را ترویج دهند و اگر اختلاف در بین اسلام رواج یابد گرگ های تا دندان مسلح به مسلمین مسلط خواهند شد.

سایدان افزود: امام خمینی ( ع) با ایجاد انقلاب اسلامی مقابل جبهه کفر و شیاطین بزرگ ایستاد و جبهه حق و باطل را مشخص کرد و امروز مهم ترین دشمن ما آمریکا و اسرائیل است و راه مقابله با آن هم فقط اتحاد مسلمین است و ۴۳ سال است که دشمنان می خواهند انقلاب اسلامی را سرنگون کنند موفق نمی شوند.

وی اضافه کرد: اهل بیت محور وحدت بین امت اسلامی است و ما این محوریت عظیم اتحاد را در اربعین دیدیم و باید در دیگر کشورها این مسایل را ترویج دهیم و هر اندازه اتحاد و با هم ارتباط داشته باشیم به پیروزی خواهیم رسید و هر اندازه از هم دور باشیم راه های ورود فتنه را هموار خواهیم کرد.

محقق اهل ترکیه راه مقابله با شرّ مستکبرین را، اتحاد مسلمین عنوان کرد و گفت: ما به عنوان اهل سنت معتقدیم که دوستان اهل بیت دوستان ما و دشمنان اهل بیت دشمنان ما هستند و هر کس با اولاد رسول خدا (ص) به ستیز برخیزد، با خدا با به جنگ برخاسته است امروز محبت امام حسین و ائمه (ع) رمز وحدت مسلمانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha