پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 987152
۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی

حوزه/ رئیس ستاد برگزاری ۱۳ آبان استان تهران گفت: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا تجمع ١٣ آبان در تهران و شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی، پیش از ظهر چهارشنبه ۵ آبان در جلسه اجرایی ستاد ۱۳ آبان استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم در سال جاری بیان کرد: شرایط حساس سیاسی داخلی و خارجی ایجاب می کند امسال مراسم ١٣ آبان باشکوه برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تجلیل از مواضع قاطع ریاست جمهور در برابر قدرت های استکباری افزود: با توجه به استمرار دشمنی های آمریکا و تحرکات نیابتی غلام حلقه بگوش او ، رژیم صهیونیستی در منطقه ضروریست توسط ملت ایران پاسخ قاطع به مستکبران داده شود و ١٣ آبان بهترین فرصت برای ابراز این روحیه استکبار ستیزی است.

رئیس ستاد برگزاری ۱۳ آبان استان تهران با اشاره به مناسبت های این روز تاکید کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تعلق به آحاد مردم دارد و علاوه بر حضور دانش آموزان و دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور یافته و خشم و نفرت خویش نسبت به استکبار جهانی اظهار خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا تجمع ١٣ آبان در تهران و شهرستانهای استان برگزار خواهد شد و این مراسم با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و با رعایت دستورات بهداشتی و حضور آگاهانه مردم انقلابی بر پا شده و به یاری خداوند فریاد ضد استکباری ملت ایران در این روز بزرگ به دنیا مخابره خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha