یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار جلالی

حوزه/ در شرایط فعلی دشمنان در تلاش هستند تا در حوزه های نوپدیدی مانند فضای سایبری دشمنی‌های خود را علیه ملت ایران اعمال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌حوزه، سردار غلامرضا جلالی امروز در دیدار آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی که در قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه ساختار دفاع نوین در قالب پدافند غیرعامل با تدبیر رهبر معظم انقلاب نزدیک به دو دهه است که در کشور شکل گرفته است، تاکید کرد: پدافند غیرعامل تلاش دارد تا یک لایه دفاعی در بخش های اجرایی کشور سامان دهد و این امیدواری وجود دارد تا در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام برسد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه متاسفانه یکی از عبرت های دولت گذشته این بود که در حوزه جنگ سایبری ساده‌انگاری و غفلت می‌کرد، خاطرنشان ساخت: این رویکرد در دولت جدید متفاوت است و ما به یک فهم واحد و مشترک با دولت دست یافته ایم و این امید وجود دارد تا عقب ماندگی های دولت قبل برطرف شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه افزایش سطح توان و بازدارندگی دفاعی کشور سبب شده است تا دشمن به سمت مدل جدیدی از تهدیدها گرایش پیدا کند، افزود: در شرایط فعلی دشمنان در تلاش هستند تا در حوزه های نوپدیدی مانند فضای سایبری دشمنی‌های خود را علیه ملت ایران اعمال کنند.

گفتنی است: هشتم آبان ماه، سالروز فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است این روز در تقویم رسمی کشور نیز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنام روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده است و هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ نیز با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» از هشتم لغایت ۱۴ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha