پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خدمت به « مردم اندیکا » ادامه راه حاج قاسم است

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: حضور رئیس جمهور در میان زلزله زدگان شهرستان اندیکا و خدمت به خسارت دیدگان زلزله، در حقیقت ادامه راه حاج قاسم است.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به تلاش شبانه روزی رئیس جمهور و حضور در مناطق زلزله زده ادیکا، اظهار داشت: حضور  بدون تشریفات رئیس جمهور در منطقه زلزله زده اندیکا برای رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان، روح اعتماد و امید را به جامعه بر می گرداند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: پای کار آمدن بنیاد مستضعفان در تأمین قسمتی از مصالح ساختمانی آسیب دیدگان زلزله بصورت رایگان، همچنین اهدای لوازم خانگی به آنان از برکات سفر رئیس جمهور بود.

وی تصریح کرد: ماهیت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها در دنیا فرق دارد و مردمی بودن و داشتن روحیه همدردی مدیران جهادی با اقشار مردم از ویژگی های نظام اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه ما را در دفاع مقدس بر قدرت های جهانی و ارتش تا دندان مسلح صدام بعثی پیروز کرد، حضور بی پیرایه شخص حضرت آقا(مدظله العالی) و علمای و ائمه جمعه شاخص در کنار رزمندگان اسلام بود.

وی در پایان گفت: تا زمانی که مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی، منویات امامین انقلاب و وصیت شهدا را سر لوحه کار خود دهند و به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، چشم طمع دشمنان کور خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha