جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون امور زنان و خانواده رئیس جهور

حوزه/ انسیه خزعلی با تأکید بر لزوم ارائه صحیح نگاه اسلام به زن خاطرنشان کرد: اگر ما به خوبی محاسن نگاه دینی به جایگاه زن و خانواده را نشان دهیم، قطعاً با اقبال زنان و بویژه دختران جامعه نسبت به این آموزه ها روبرو خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور صبح امروز در دیدار با  آیت الله العظمی نوری همدانی، گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد زن و خانواده دو نکته را مهم شمرده اند که یکی «عفاف» است و دیگری «خانواده» می باشد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم حریم زن و خانواده را در جامعه خود که به شدت مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است حفاظت نماییم.

خزعلی با تأکید بر لزوم ارائه صحیح نگاه اسلام به زن خاطرنشان کرد: اگر ما به خوبی محاسن نگاه دینی به جایگاه زن و خانواده را نشان دهیم قطعاً با اقبال زنان و بویژه دختران جامعه نسبت به این آموزه ها روبرو خواهیم شد.

وی مسئله تحدید جمعیت را از مهمترین مسائل کنونی کشور، دانست و گفت: امیدواریم دولت کنونی بتواند در مقابله با آسیب هایی که زن و خانواده را تهدید می کند و مشکلات مربوط به فرزندآوری و جمعیت عملکرد خوب و تأثیرگذاری داشته باشد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تصریح کرد: جمعیت، نشانه قدرت کشور است و جمعیت جوان قدرت مضاعفی را برای جامعه به دنبال دارد.

وی با اشاره به لزوم توانمندسازی مهارتی زنان در ایجاد اشتغال افزود: می بایست برای ایجاد اشتغال زنان بویژه آنان که بی سرپرست می باشند برنامه عملیاتی و متناسب با فرهنگ اسلامی داشته باشیم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha