جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
13 آبان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهراء(س) گرگان گفت: مردم ایران به پاس گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی و بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، با شعار استکبارستیزی و کسب بینش، آگاهی، معرفت و بصیرت نسبت به توطئه‌های دشمنان و بیگانگان در صحنه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم زهرا علاءالدین با توجه به فرا رسیدن سیزده آبان در جمع کارکنان مدرسه علمیه عالی و مرکز تخصصی الزهراء(س) گفت: ۱۳ آبان روز تابش ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم و استکبار است، در این روز فرزندان خمینی کبیر با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد: ملت مسلمان ایران حتی یک لحظه میدان مبارزه با استکبار را ترک نخواهند کرد و با نفرت و انزجار خود تا رسوایی و نابودی جبهه باطل، ثابت ‌قدم و امیدوار در میدان می‌ماند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهراء(سلام‌الله‌علیها) گرگان، خاطرنشان کرد: امروز ملت فهیم و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش‌آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می‌پردازند که ملت‌های مستضعف، در اقصی نقاط گیتی بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت در آمده‌اند.

خانم علاءالدین افزود: روز ۱۳ آبان تجلّی ایده و اندیشه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) است که ندای «هیهات منا الذله» را بار دیگر بر گوش وجدان‌های آگاه و حقیقت‌طلب جهان رساند و بر توطئه‌های دشمنان خط بطلان کشید.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران به پاس گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی و بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، با شعار استکبارستیزی و کسب بینش، آگاهی، معرفت و بصیرت نسبت به توطئه‌های دشمنان و بیگانگان در صحنه خواهند بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha