جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
13 آبان

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن گفت: ۱۳آبان، نماد مقاومت، پایداری و ایستادگی امت انقلاب ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم معصومه غریبی‌فر در گفتمان انقلاب اسلامی که با محوریت استکبارستیزی در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) شهرستان بندرترکمن برگزار شد، بیان کرد: مواظبت از خیانت بیگانگان و بزرگداشت روز تاریخی ۱۳ آبان، یکی از وظایف خطیر نسل جوان امروز و آینده است.

وی آمریکا را بزرگ‌ترین مستکبر جهان خواند و گفت: از ابتدای روزهای مبارزات انقلابی مردم ایران، تاکنون شاهد توطئه‌های مختلف از سوی آمریکای جهانخوار بوده‌ایم.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(سلام‌الله‌علیها) بندر ترکمن ادامه داد: آمریکا ام‌الفساد جهان است و برای سیطره سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی خویش بر جهان زیر سلطه و پیشرفت ملت‌های مستضعف از هیچ‌ اقدامی دریغ نمی‌کند.

خانم غریبی‌فر، مبنای تمام ظلم‌ها و ستم‌های انسانی را منفعت طلبی دانست و افزود: این منفعت طلبی در قدرت‌های استکباری در حد بالایی وجود دارد تا جایی که آنها برای رسیدن به منافع مادی و حیوانی خود از مردم کشور خود نیز می‌گذرند.

وی در ادامه اضافه کرد: جهان‌خواری و به‌دست‌آوردن سلطه جهانی، عقب ماندگی و رکود مستضعفان از رشد واقعی و اضطراب و ترس درونی، از ویژگی‌های دیگر مستشاران آمریکایی است. 

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن خاطرنشان کرد: مستکبران جوامع غربی برای رسیدن به اهداف شوم خود و سلطه بر جهان از توطئه‌هایی چون جذب نخبگان، کارشکنی در برنامه‌ها، اعمال تحریم‌ها و بسیاری راه‌های دیگر استفاده می‌کنند.

خانم غریبی‌فر محور خلقت انسان را آزادی و استقلال دانست و افزود: در اسلام، آزادی فرهنگ گوهر گرانبهای بشریت است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha